کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316473 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هواوی تاکنون یک میلیون دستگاه گوشی Mate 8 فروخته است

طرفداران محصولات هواوی به خوبی می‌دانند که چیزی حدود یک ماه بیشتر از آغاز فروش گوشی هوشمند Mate 8 این شرکت نمی‌گذرد، اما از قرار معلوم در همین مدت اندک این گوشی توانسته پاسخ زحمت مهندسان هواوی را به خوبی بدهد و با فروش خوب خود خستگی را از تن آنها بزداید.


mate-8-huawei

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در آغاز فروش Mate 8، گزارش‌هایی در خصوص فروش خوب این محصول به گوش می‌خورد، گفته می‌شد فروشگاه‌ها در روز اول موجودی این گوشی را تمام‌ کرده‌اند که این امر حکایت از فروش بالای آن داشت. گزارش‌های جدید نیز این امر را تاکید می‌کند و از قرار معلوم Mate 8 در این مدت کم حسابی توانسته در بازارهای آسیایی تاخت و تاز کند. بر اساس آمار منتشر شده از جانب یو چِنگ‌دانگ، مدیر عامل هواوی، بیشتر از یک میلیون دستگاه از این گوشی تنها در چین به فروش رفته است.

مدیر واحد گوشی‌های همراه هواوی، آقای هی گَنگ،‌نیز در صحبت‌هایی مدعی شد این شرکت برنامه دارد تا ماهیانه یک میلیون دستگاه گوشی Mate 8 را تولید کند. در حال حاضر هواوی Mate 8 به صورت انبوه راهی سایرنقاط دنیا نشده و اولین سری از گوشی‌های Mate 8 در راه‌ بازارهای بین‌المللی است.

جالب اینجاست که این گوشی توانسته مجوزهای FCC را برای فروش در آمریکا اخذ کند اما تاکنون خبری از عرضه آن در آمریکا مطرح نشده است. با این حساب باید دید با توجه به روانه شدن این محصول خوش قد و بالا به بازارهای بین‌المللی، گوشی Mate 8 چگونه خواهد توانست از عهده سایر رقبا درآید و به فروش خود ادامه دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29896 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/10/21 تعداد مشاهده: 1690
سافت گذر